Wednesday 23 March 2022

Kehadiran Minggu 1 (Rabu 23-3-2022)

 





Salam sejahtera, saya telah menghadiri  kuliah pertama bagi kursus BBM3410 bagi kumpulan 1. Pensyarah kami ialah Prof Normaliza Binti Abd Rahim. Pada kualih pertama prof telah menerangkan tentang kursus ini secara mendalam. Prof telah membincangkan tentang sinopsis kursus dari segi tugasan, skop markah dan pembentangan. Melalui penerangan yang diberikan oleh prof saya dapat mengetahui kursus ini merupakan kursus yang kita dapat mencungkil bakat kita sendiri.

               
                 Kemudian, prof telah menyuruh untuk membentuk kumpulan dan pilih ketua dalam setiap kumpulan kecil.  Kumpulan saya melantik saya sebagai ketua dalam kumupulan kecil. Selepas itu, saya dan kumpulan saya bercadang untuk meletakkan nama kepada kumpulan kecil iaitu Atma Perwira. Saya dan kumpulan saya memang bersedia untuk membuat tugasan secara kumpulan. 

No comments:

Post a Comment

Podcast