Tuesday 29 March 2022

Tentang Diri Saya



 Nama yang diberi Monisha Divagaran💙. Sesetengah orang suka saya memanggil  Moni, Monika, Manisa dan Monisa. Ahli keluarga dan kawan-kawan saya lebih suka memanggil Moni. Ramai yang ingat saya ini kristian  disebabkan nama tetapi saya agama hindu. Kehidupan saya dapat dikaitkan dengan sekuntum bunga🌻🌻🌻. Warna kegemaran saya ialah warna biru. Biru merupakan warna yang paling tenang tetapi paling bahaya juga.💦😂😂😅
 
Saya memang suka dalam bidang kesenian. Saya suka untuk melukis bunga. Saya merasai bahawa bunga ialah satu benda yang menggambarkan kehidupan seseorang. Saya suka bermain bola jaring. Saya pernah mewakili daerah pada tahun 2021. Saya suka membaca novel hasil karya Veronica Roth.
Adakah anda semua suka bunga seperti saya😂😂?

No comments:

Post a Comment

Podcast